דוד שמש - כרומגן או אמקור?

קישורים ממומנים

צריכים לקנות דוד שמש חדש ומתלבטים בין דוד שמש של כרומגן לבין דוד שמש של אמקור? הכתבה הזאת תוכל לעזור לכם בהחלטה. כל הפרטים, בפנים.

ישנם לא מעט חברות שמייצרות דודי שמש בישראל אך השתיים המובילות ביותר בשוק הישראלי הן אמקור וכרומגן. מכיוון ששתי החברות הנ"ל נחשבות למובילות, לקוחות רבים מתקשים לקבל החלטה ולהריע איזה דוד שמש כדאי לקנות.

היום בבלוג החלטנו לעזור לכם ולהפנות אתכם לכם לכמה מקומות טובים שיוכלו לעזור לכם בקבלת ההחלטה.

דוד שמש - אמקור או כרומגן

נתחיל עם בדיקה באתרים הרשמיים של החברה כדי לראות מהם המוצרים שמציעים בכל חברה. נתחיל עם כרומגן:

ובכן, בעמוד הבא אתר של חברת כרומגן מציעים את דודי השמש בשני דגמים שונים - כרומגן קלאסיק וכרומגן פרו. כרומגן קלאסיק היא הסדרה הנפוצה ביותר של החברה. הדודים מגיעים בגדלים רבים, החל מ-80 ליטר ועד 200 ליטר. הדוד מצופה בציפוי אמייל ואקום והקולט מיוצר בריתוך לייזר. המוצרים מגיעים עם 8 שנות אחריות על הדוד ו-5 שנות אחריות על הקולט.

הדגם השני הוא דוד שמש כרומגן פרו המגיע בגודל אחד - 150 ליטר, ומציע גם מעמד מגולוון, מגן אבנית ועוד. האחריות בדגם זה היא 8 שנים על כל המערכת וכוללת גם תיקון סתימות אבנית בקולט.

בנוסף, מציעים כרומגן דגם חדש הנקרא "כרומגן דיגיטל" המציג שליטה מלאה בבקרה והזרמה של מים חמים ומראה בכל רגע נתון את כמות המים החמים שיש בדוד.

באתר של חברת אמקור מצאנו עמוד ובו פירוט מלא של כל דודי השמש לפי בנפרד וקולטי השמש בנפרד. דוד השמש של אמקור מגיע אף הוא בגדלים רבים - החל מ-80 ליטר ועד 300 ליטר. דודי השמש של אמקור מגיעים עם ציפוי פנימי באמאיל, מעטפת מפח מגולוון ושרוול חימום מהיר. כל הדגמים של אמקור (גם דודי השמש וגם קולטי השמש) מגיעים עם 10 שנות אחריות.

לאחר שהצלחתם לראות את ההבדלים בין המוצרים השונים, נבדוק עתה מה אומרים ברשת על שתי החברות הנ"ל. ובכן, כדאי להתחיל עם השרשור הבא מתוך פורום שיפוץ ובנייה בתפוז שבו עוסקים ממש בשאלה כרומגן או אמקור.

ולסיום, מומלץ מאוד לקרוא את המדריך הבא שסוקר גם הוא את שתי החברות המובילות בתחום דודי השמש אך הוסיפה גם סקירה על דוד שמש של נמרוד שנחשב לדוד שמש מוביל אף הוא. במדריך זה תוכלו לגלות עוד על מוצרי שתי החברות ולקבל החלטה קלה יותר בבחירה מבין שני סוגי דודי שמש אלו.

כתבות נוספות באותו הנושא: 
מחיר דוד שמש
עלות תיקון דוד שמש
איזה דוד שמש כדאי לקנות?

0 תגובות: