איי רובוט - המלצות וביקורות

קישורים ממומנים

בכתבה הקודמת עסקנו בשואב האבק הרובוטי ניטו של ניטו רובוטיקס. היום נסקור ונבדוק את שואב הרובוטי הנמכר ביותר בעולם איי רובוט ונראה מה אומרים עליו ברשת. כל הפרטים, בפנים.

את סדרת הכתבות החדשה שלנו העוסקת בביקורות והמלצות על שואבי אבק רובוטיים, פתחנו עם שואב האבק ניטו. בכתבה השנייה בסדרה, אנו נתרכז בשואב אבק הנמכר ביותר בעולם הלא הוא שואב האבק איי רובוט (Irobot) עם הדגם רומבה.

אז אם אתם מתלבטים ושואלים את עצמכם איזה שואב אבק רובוטי לקנות, הכתבה הזאת תעזור לכם ללא ספק.

איי רובוט - מידע כללי

כפי שציינו קודם, איי רובוט הוא למעשה הרובוט הנמכר ביותר בעולם כאשר הדגם שלו רומבה, תופס כ-75 אחוזים מכלל שואבי האבק הרובוטיים הנמכרים בכל העולם. את ההישג הזה חייבים קודם לזקוף הודות לראשוניות שלו ולחלוציות של החברה בתחום שואבי האבק הרובוטיים.

איי רובוט - סוגים ודגמים

חלוקת הדגמים של איי רובוט היא למעשה פשוטה ביותר. חברת איי רובוט מציעה דגם אחד בלבד (לא כולל את הדגם סקובה שהוא רובוט שוטף רצפה ולא שואב) של שואב אבק רובוטי הנקרא "רומבה" כאשר דגם זה מגיע בכמה סוגים וברמות אבזור שונות.

רומבה שואב אבק - דגמים ומחירים

הדגם רומבה מגיע בארבעה דגמים שונים ובארבעה רמות מחיר שונות:

רומבה 620 - הדגם הבסיסי המציע גם תא מיוחד לאיסוף שיער של בעלי חיים, חוזר לבד לנקודת ההטענה ומטעין את עצמו לבד, יכולת לשאוב במקומות גבוהים מבלי ליפול. מחיר: 1690 ש"ח (נכון לזמן כתיבת כתבה זו לפי האתר הרשמי של החברה).

רומבה 650 - הדגם השני של הרומבה אשר מציע בנוסף גם אופציה של תכנות אוטומטי וכולל בערכה גם קיר וירטואלי (מכשיר שתוחם את הגבולות שבו יעבוד הרובוט). מחיר: 2295 ש"ח.

רומבה 770 - דגם זה המציע בנוסף שטח כיסוי רחב יותר המתאים לדירות גדולות יותר (4 חדרים ומעלה), תכנות אוטומטי להפעלת המכשיר גם שאתם לא בבית. מחיר: 2770 ש"ח.

רומבה 780 - דגם זה הוא הדגם היקר והאיכותי ביותר שמציע שיטת עבודה וניקיון חדשה ומשופרת הנקראת "מגדלור" אשר מגדילה את שטח הכיסוי של המכשיר. מחיר: 3270 ש"ח.

הערה: ישנם גם הבדלים בתוספות שמגיעות עם כל דגם. כל הדגמים מגיעים עם שנה אחריות על המכשיר וחצי שנה אחריות על הסוללה.

רומבה - המלצות וביקורות

יש לא מעט ביקורות ברשת העוסקות בשואבי אבק רובוטיים. הנה כמה מהן שמצאנו שעוסקות באיי רובוט:

נתחיל עם אתר WiseBuy שבו מצאנו שתי ביקורות שעוסקת כל אחת מהן בדגם אחר של הרומבה. הראשונה בדקה לעומק את הדגם רומבה 770 ובו מצאה לנכון לציין לשבח את פעולת הניקוי הטובה ואת הגישה הקלה לתא האבק אך התאכזבה מעט מחוסר השיטתיות של המכשיר.

הכתבה השנייה בדקה את הדגם היקר ביותר של הרומבה - רומבה 780 והתרשמה מאיכות ניקוי טובה מאוד, משך זמן הסוללה הארוך במיוחד, ממשק מגע נוח וגם על התוספות המגיעות עם המכשיר אך ציינה גם שהמכשיר רועש יחסית, רחב מדי ומתקשה לעיתים עם שטיחים.

בכתבה הבאה מאתר דה מרקר בדקו ארבעה דגמים שונים של שואבי אבק רובוטיים - רומבה, ניטו, הום בוט של LG ו-די בוט של אקווקס. ובכן, בסיום הבדיקה שהקיפה אלמנטים רבים של תפעול ואיכויות המכשירים, הרומבה של איי רובוט לקח דווקא את המקום השני בלבד כאשר המתחרה ניטו מבית ניטו רובוטיקס מנצח אותו במעט.

איי רובוט - המלצות גולשים

ולסיום, כמו בכתבה הקודמת בדקנו גם באתר זאפ המלצות גולשים על הדגמים של רומבה של איי רובוט. לא נציין כאן את כל ביקורות הגולשים אלא רק את הרעיון הכללי. ובכן, ניתן לראות שרוב הגולשים מרוצים באופן כללי מרמת הניקיון של המכשיר ומהתוצאה שמקבלים. רוב הביקורות השלילות מצביעות על רעש מציק ועל כל שהמכשיר נתקע לפעמים או שלא חוזר בחזרה לבסיס הטעינה.

לסיכום, גם הגולשים כמו המומחים, מצביעים על איכות טובה של שאיבה וניקיון של הרומבה של איי רובוט ומרוצים מאוד מהתוצאה (חלקם אפילו מספרים על כך שחייהם השתנו בעקבות הרומבה) אך בד ובד מתלוננים על רעש לא נעים ולכן הרוב ממליצים על הפעלת המכשיר שלא נמצאים בבית.

0 תגובות: