מזגן לחדר שינה

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות מזגן לחדר שינה? אספנו לכם כמה טיפים חשובים לפני הקנייה. כל הפרטים, בכתבה הקצרה שלפניכם.

הקיץ הנוכחי שובר שיאים וגלי החום לא פוסחים על אף בית במדינת ישראל ולמי שגר במרכז הלח, קשה מאוד להירדם בלילות הקיץ החמים ללא מזגן בחדר. בכתבה הבאה אספנו לכם כמה טיפים והמלצות לקניית מזגן לחדר שינה שיעזור לכם להירדם טוב יותר.

מזגן לחדר שינה

נכנסנו לעשרות אתרים ופורומים כדי למצוא טיפים והמלצות ושאלות נפוצות בנושא עם תשובות של מומחים למזגנים מכל הארץ. להלן התוצאות (שימו לב: מידע זה מהווה המלצה בלבד ואינו מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם):

איזה מזגן מתאים לחדר שינה? 

ובכן, על פי הבדיקה שאנו ערכנו, רוב המומחים טוענים שהמזגן הטוב ביותר לחדר שינה סטנדרטי (10-15 מ"ר) הוא מזגן עילי של 1 עד 1.5 כ"ס. כמו כן, התפוקה המומלצת למזגן בחדר השינה היא 9000 BTU.

מזגן שקט לחדר שינה

אחד הפרמטרים החשובים ביותר למזגן בחדר שינה הוא כמות הרעש שהמזגן עושה. ע"פ הבדיקה שאנו עשינו, הצלחנו להבין כי מזגנים מסוג אינוורטר הם המתאימים ביותר לחדר השינה. מזגן אינוורטר למי שלא מכיר הוא מזגן בטכנולוגיה חדישה שכתוצאה מפיזור אוויר בטמפרטורה קבועה חוסך חשמל ועל פי רוב, כתוצאה מכך הוא אף שקט יותר ממזגן רגיל.

חברות מזגנים מומלצות

ניסינו גם לבדוק בכמה פורומים אילו חברות מזגנים הן המומלצות ביותר עבור מזגן לחדר השינה. ובכן, על פי הבדיקה שלנו המזגן המומלץ ביותר לחדר שינה הוא מזגן של החברות (לפי סדר זה) אלקטרה, מיצובישי, LG וטורנדו.

כמה עולה מזגן לחדר שינה?

לאחר שהבנו איזה סוג מזגן, איזו טכנולוגיה ואיזו חברה של מזגן מתאים לחדר השינה. בדקנו גם באמצעות אתר זאפ מהו המחיר הממוצע למזגן בחדר שינה. כדי לבצע את הבדיקה, ערכנו פילוח בתוצאות זאפ לפי מזגן עילי מסוג אינוורטר בגודל של 1-1.5 כ"ס.

ובכן, לאחר פילוח זה מצאנו שלושה מזגנים בתוצאות - הראשון הוא מזגן טורנדו מדגם סופר אינוורטר 14 (1 כ"ס) שמחירו בממוצע הוא 2800 ש"ח. השני הוא מזגן LG אינוורטר 14 (1 כח סוס) שמחירו נע בין 2500 ש"ח ל-3300 ש"ח והשלישי הוא מזגן אלטרה פלורידה אינוורטר שהוא גם מזגן עילי וגם מזגן דו מאייד ולכן יקר יותר מהמזגנים ועולה בממוצע 6400 ש"ח.



0 תגובות: