פטריות חימום

קישורים ממומנים

מהן פטריות חימום? למי זה מומלץ? מה עדיף, פטריית חימום מגז או על חשמל? כמה זה עולה? כל התשובות ועוד בכתבה שלפניכם.

הפעם בסדרת הכתבות שלנו על חימום בחורף נדבר על פטריות חימום שהפכו להיות אחד הטרנדים החמים בשנים האחרונות. אם אתם נמצאים הרבה בגינה שלכם בחורף, קניית פטריית חימום יכולה להיות פתרון מושלם עבורכם ואם אתם מקיימים אירוע חד פעמי בחוץ תוכלו למצוא חברות שמשכירות פטריות חימום לפי עלות יומית.

לכן, בכתבה הבאה נציג לכם את כל המידע שתצטרכו לדעת על פטריות חימום כגון למי זה כדאי, מחירים מומלצים בשוק, האם כדאי לקנות או לשכור? ועוד טיפים והמלצות.

מהי פטריית חימום?

למי שעדיין לא יודע מהי פטרית חימום, מדובר במכשיר חימום עומד וגבוה הדומה לצורת פטרייה (ומכאן גם שמו) שמיועד למקומות פתוחים כגון גינות, בתי קפה ומסעדות, גני אירועים וכו'. פטריית חום יכולה לחמם רדיוס של בין 7 ל-20 מ"ר (תלוי לפי הסוג והדגם), וניתנת לשליטה של ויסות וכמות החום.

רוב פטריות החימום שנמכרו בחנויות המתמחות לכך עובדות על גז אך בשנים האחרונות החלו להיכנס גם פטריות חימום חדשות שעובדות על חשמל ומקרינות חום בעזרת טכנולוגיית אינפרא אדום.

מה עדיף? פטריית חימום על חשמל או על גז?

בשנים האחרונות רוב המומחים מעדיפים פטריות חימום חשמליות על פני פטריות חימום בגז וזאת מכמה סיבות עיקריות:
  • בטיחות - חימום בחשמל בטיחותי יותר מחימום בגז ועומד בתקנות מחמירות יותר של בטיחות.
  • חיסכון - פטריית חימום חשמלית נחשבת לחיסכונית יותר מפטריית גז ויכולה לחסוף עד פי 3 בתשלום הכולל.
  • ריח ואסתטיקה - בשונה מפטריית גז שמדיפה ריח של גז, פטריית חימום חשמלית אינה מדיפה ריח ונראית טוב יותר מבחינה אסתטית ועיצובית.
  • תחזוקה נוחה יותר - התחזוקה והתפעול של פטריית חימום באינפרא אדום קלה לאין ערוך מפטריית גז. 
כמה עולה לשכור פטריית חימום לאירוע?

בדקנו ברשת מהו מחיר השכרת פטריית חימום לאירוע חד פעמי. ובכן, העלות הממוצעת עבור השכרת פטריית חימום עם בלון גז היא כ-200 ש"ח ליום כאשר על כל בלון נוסף תשלמו תוספת של 100-150 ש"ח. בלון גז סטנדרטי יכול לחמם כ-6 שעות בקירוב.

כמה עולה לקנות פטריית חימום?

אם אתם מחפשים חימום קבוע ולא חד פעמי כגון אם אתם בעלי בתי קפה, מסעדות, גני אירועים או אפילו בעלי גינות וחצרות פרטיות שרוצים חימום לכל אורך החורף, כמובן שיהיה כדאי לכם לקנות פטריית חימום ולא לשכור.

מחיר פטריית חימום על גז נע בין 1000 ש"ח לפטריית חימום קטנה וזולה ל-3000 ש"ח לגדולות יותר.ואילו פטריית חימום חשמלית תעלה לכם לעומת זאת באיזור ה-3000 ש"ח ליחידה (אך כפי שציינו קודם לכן, ישנם יתרונות ברורים לחשמלית).

מאמרים נוספים בסדרה:
הסקה מרכזית

0 תגובות: