שמיכות פוך - המדריך השלם

קישורים ממומנים

לכבוד החורף שהגיע אלינו החלטנו לצאת ולבדוק אילו חברות מובילות בשמיכות פוך, מה הם המחירים הממוצעים ואיך יודעים לבחור שמיכת חורף איכותית? כל התשובות, בכתבה הבאה שלפניכם.

שמיכה לחורף היא כבר מזמן לא עוד סתם שמיכה. כיום החברות המובילות בייצור שמיכות פוך מציעות איכות גבוהה של חומרים שיספקו לכם שינה עריבה ונעימה בלילות החורף הקרים. מצד אחד שמיכת פוך איכותית נחשבת ליקרה יחסית אך מאידך ישנו הבדל עצום בין שמיכת חורף איכותית לבין שמיכה זולה ועל הבדל זה בעיקר נשלם.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק מה הם החברות המובילות שמוכרות שמיכות פוך, מהו מחיר שמיכת פוך, איזה שמיכה כדאי לקנות ועוד כמה טיפים והמלצות שייעזרו לכם במהלך חיפושכם אחר קניית שמיכה לחורף.

שמיכות פוך - סוגים

ישנם שני סוגים עיקריים של שמיכות פוך הנמכרות בחנויות המתמחות לכך:

שמיכת פוך טבעית - שמיכות פוך טבעיות הן האיכותיות ביותר המכילות נוצות ופלומות (מוך) של אווזים. כעיקרון, שמיכת הפוך שנחשבת לאיכותית וליוקרתית ביותר היא שמיכה המכילה פלומת אווזים בלבד וללא נוצות.

שמיכות פוך סינטטיות - שמיכת פוך סינטטית היא האופציה הזולה יותר לשמיכה הטבעית ועשויות מחומרים שונים כגון פוליאסטר, ניילון ועוד סוגים שונים. ישנם גם שמיכות פוך סינטטיות איכותית שיוצרות גם חללים בשמיכה כדי לחכות בצורה הטובה ביותר שמיכת פוך טבעית העשויה נוצות.

שמיכת הולייפבר

בשנים האחרונות אחת השמיכות הסינטטיות הנמכרות ביותר בחנויות היא שמיכת הולייפבר המיצורת

איזה שמיכת פוך כדאי לקנות?

ישנם כמה פרמטרים שבעזרתן תוכלו לדעת איזו שמיכת פוך נחשבת לטובה ואיכותית:

ריכוז הנוצות - כעיקרון, ככל שריכוז הנוצות והפלומות גבוה יותר כך איכות השמיכה תהיה טובה יותר (ניתן למצוא בחנויות המובחרות גם שמיכות הנמכרות כיום עם 100 אחוז נוצות אווזים וללא חומרים סינטטיים בכלל).

בד - גם לבד השמיכה יש תפקיד חשוב בקביעה אם השמיכה היא איכותית. בדרך כלל, שמיכה טובה ואיכותית תהיה עם בד עם 100 אחוז כותנה וככל שיורדים באחוזי הכותנה כך יורדים באיכותה.

ריבועים - לא, לא מדובר בריבועים בבטן. שמיכות פוך איכותיות מחולקות לריבועים וזאת בכדי ליצור אחידות ופיזור נכון של הנוצות בשמיכה וגם כדי לשמור על בידוד החום.

כמה עולה שמיכת פוך?

בדקנו ברשת באתרי חנויות שונים וגם באתרי השוואת מחירים כגון זאפ או אתר כמה כדי לנסות ולהגיע למחיר ממוצע של שמיכת פוך איכותית. ובכן, אלו הם מחירי שמיכות פוך ממוצעים כפי שמצאנו בבדיקה:

מחיר שמיכת פוך טבעית יחיד (זול)- בין 100 ש"ח ל-150 ש"ח בממוצע.

מחיר שמיכת פוך סינטטית זוגית (זול) - 150 עד 300 ש"ח בממוצע.

מחיר שמיכת נוצות יחיד - החל מ- 300 ש"ח ויכול להגיע גם ל-1000 ש"ח.

מחיר שמיכת נוצות זוגית - בין 400 ש"ח ל-1200 ש"ח בממוצע.

שמיכות פוך - חברות וחנויות מובילות

לסיום, הנה רשימה של כמה מן החברות והחנויות המובילות בישראל לייצור ומכירת שמיכות פוך טבעיות וסינטטיות.

שמיכות פריד

החברה המובילה והמוכרת ביותר בישראל לייצור שמיכות פוך טבעיות ואיכותיות. בפריד מציעים סדרות שונות של שמיכות פוך כמו למשל הסדרה פריד אקסלוסיב (8,10,12 ו-14) אשר מציעה רמות שונות של שמיכות פלומה (פלומה גדולה, רמות בידוד שונות וכו') או הסדרה פריד אקספורט אשר מציעה שמיכות פוך משולבות עם נותות ופלומות (מוך) וסדרות נוספות כגון פריד פלז'ר, פריד קומפורד (סינטטיות) ופריד טבעי.

מחיר שמיכת פריד - טווח המחירים של שמיכות פריד נע החל 300 ש"ח לשמיכת יחיד סינטטית ועד כ-1500 ש"ח לשמיכת פוך זוגית מפלומות איכותית. תוכלו למצוא מחירים של שמיכות פריד באתר הרשמי של החברה כאן.

שמיכות הולנדייה

חברת הולנדיה המתמחה בעיקר במזרונים מציעה בין היתר גם שמיכיות פוך איכותיות לחורף. שם הדגם שמציעה הולנדיה נקרא שמיכת טמפור הכולל פוך אווזים ו-100 אחוזי כותנה.

מחיר שמייכת טמפור - כ-1000 ש"ח לשמיכת יחיד ו-1500 ש"ח לשמיכה טמפור זוגית. ניתן למצוא פרטים נוספים באתר החברה בקישור הבא.

שמיכות כיתן

בחברת כיתן מציעים שתי סדרות של שמיכות חורף - שמיכות הולייפבר הכוללות סיבים חלולים עם 4 חללים ו-100 אחוז כותנה במעטפת הבד ושמיכות פוך טבעיות מסדרת רויאל סאטין (Royal Sateen) הכוללת 90 אחוז פלומת אווז טהורה ו-10 אחוז נוצות זעירות.

מחיר שמיכות כיתן - 350 -480 (יחיד/זוגית) ש"ח לשמיכת פוך סינטטית ו- 650 -900 (יחיד/זוגית) ש"ח לשמיכת פוך טבעית. פרטים נוספים תמצאו באתר הרשמי של החברה.

כמו כן מומלץ לבדוק בחנויות לעיצוב הבית כגון איקאה, קיקה, גולף אנד קו ורדינון ואפילו הום סנטר ואייס קנה ובנה שם תוכלו למצוא מבחר גדול של שמיכות לחורף.

0 תגובות: