עלות סולר לחימום

קישורים ממומנים

לקראת החורף שבימים אלו מגיע אלינו, אנו שמחים להציג סדרת כתבות שתעסוק בחימום לבית והיום נתחיל עם עלות סולר לחימום. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

ישנם סוגים רבים של צורות חימום לבית כגון מזגן, רדיאטור חשמלי, קמין, תנורי חימום וכו'. אחת מהדרכים הנפוצות בישראל היא חימום בסולר. בכתבה הראשונה בסדרה נציג לכם עלות חימום בסולר וכן טיפים, המלצות ורשימת חברות שמוכרות סולר לחימום.

סולר להסקה - המדריך השלם

לפני שמתחילים בעלות ובמחירים כדאי להכיר קודם את השחקנים בשוק הסולר לחימום. ראשית ישנם את החברות הגדולות שכולכם מכירים מתחנות הדלק לרכבים - פז, סונול, דלק ודור אנרגיה כאשר לכולם יש מחלקות מיוחדות המתמחות לסולר להסקה. לצד החברות הגדולות ישנם גם קבלני משנה וסוכנים רבים בכל עיר המשווקים ומוכרים סולר לחימום ביתי באופן פרטי ובכמויות קטנות יותר (חיפוש כללי באתר דפי זהב יציג עבורכם 166 תוצאות חיפוש של סוכנים וחברות לסולר להסקה בכל רחבי הארץ!).

בנוסף, בשנים האחרונות הצטרף חומר חדש לשוק שהוא תחליף לסולר ויתרונו המרכזי הוא בכך שהוא חוסך בכמות הסולר הנדרשת לחימום ולכן גם חוסף בהוצאה הכספית עבור קניית סולר. כיום רוב המשווקים הקטנים וגם הגדולים מציעים סוגים שונים של תחליפי סולר וכדאי לבדוק מה בדיוק הם מציעים.

ולסיום, אם אתם רוצים להכיר את השוק בראיית המקרו וללמוד לעומק סטטיסטיקות והתפלגויות לפי חברות ואיזורים בתחום הדלקים בישראל, כדאי לבדוק את המחקר המקיף והרציני הבא.

מחיר ליטר לסולר לחימום

המחיר לליטר סולר מאוד דינמי ומשתנה לפי פרמטרים רבים. ניתן לומר שבממוצע עלות ליטר לסולר לחימום היא כ-7 ש"ח לליטר אך זוהי הערכה גסה וכוללנית. הפרמטרים שיכולים להשפיע על המחיר הם שוק ההון הבינלאומי שהוא קובע את רמת המחיר הכללית בשוק. בנוסף האיזור יכול להשפיע רבות על המחיר (ישנם הבדלים גדולים מאוד בין הערים השונות בארץ) וגם הכמות אותה אתם מזמינים (מחיר כמות גדולה של עשרות אלפי ליטרים שמשמשים לבניין מגורים שלם לדוגמא, יהיה זול בצורה משמעותית ממחיר ליטר של סולר לבית פרטי בודד).

סולר לחימום - מה חשוב לדעת?

לפניכם כמה המלצות וטיפים שאספנו מרחבי הרשת מאתרים ופורומים המתמחים בתחום:
  • פיקוח - משווק מורשה של סולר לחימום חייב להיות בפיקוח ע"י משרד התעשייה והמסחר. יש לבקש לראות תעודות ומסמכים המאשרים זאת.
  • סולר ירוק - ישנם חברות המציעות סולר עם תוסף להסקה אשר נחשב לידידותי יותר לסביבה וגם חוסך בצריכת הסולר. אם נושא זה חשוב לליבכם, כדאי לשקול להשתמש בחומר זה.
  • טיפול בהסקה בתחילת החורף - בתחילת החורף מומלץ מאוד להזמין טכנאי מורשה שיבדוק ויכין את ההסקות לפעולה אופטימלית. בין היתר יבצע הטכנאי ניקוז המים שהצטברו במהלך הקיץ, ניקיון שוטף של ההסקה מפיח ומאבק וכן שימון המשאבה.
סולר להסקה בזול

אם אתם מחפשים טיפ למצוא סולר לחימום בזול, אנו ממליצים לכם להשתמש באתר הבא המציע שירות שלח השוואת מחירים בין חברות רבות המוכרות דלקים להסקה. כל מה שעליכם לעשות הוא למלא את הפרטים שלכם ותוכלו לקבל חמש הצעות מחיר מחברות שונות כגון שילת אנרגיה, NRG ועוד.

חברות וסוכנים למכירת דלק להסקה

כפי שהוסבר בראשית המדריך, ישנם את ארבע החברות הגדולות - פז, דלק, סונול ודור אשר מציעות מחלקות מיוחדות לסולר לחימום ולצדם חברות וסוכנים בינוניים וקטנים. הנה רשימה של כמה חברות המציעות סולר להסקה לבית:

פז חימום לבית - מחלקת הסולר לחימום של חברת פז. טל' - 1-800-277-277

דלק חימום - מחלקת החימום הביתי של חברת דלק. טל' להזמנות של סולר לחימום בירושלים - 1-800-252566. טל' להזמנות בכל הארץ - 1-800-900-900

סונוחום - המחלקה של שירותי חימום הביתי של חברת סונול. טל' - 1-599-500-588

דור אלון חימום ביתי - מחלקת החימום לבית של חברת דור אלון. טל' להזמנת דלק לחימום בצפון - 1-800-888-888 ובירושלים - 1-800-222-345

יוני שירותי דלק - חברה קטנה המציעה דלק להסקה ולחימום בירושלים. באתר החברה מצאנו אף מבצע המציע לכל המזמין כמות של 750 ליטר של תחליף סולר תלוש בשווי של 75 ש"ח ברשת המרכולים של רמי לוי. טל': 1700-507000

כחלון דלקים - חברה ותיקה למוצרי דלק ואנרגיה המציעה אספקה תוך 48 שעות של סולר להסקה ממתקני דלק ופז. החברה עובדת עם מוסדות ועם לקוחות פרטיים. טל' - 1700-704767.

מיטב דלקים - חברה לסולר ביתי בחיפה ובצפון. טל' 04-6820281.

מאמרים קשורים:
קמין גז או קמין נפט?
חימום גז
איזה חימום הכי חסכוני?
חימום תת רצפתי


0 תגובות: