מחיר כיורי חרסה

קישורים ממומנים

בדקנו באתרים שונים מהם המחירים הממוצעים עבור כיור של חרסה ומה הם כוללים. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

אחת החברות המובילות בישראל בייצור ושיווק כלים סניטריים מקרמיקה היא חברת חרסה שמציעה מגוון עצום של כיורים, אמבטיות, מקלחונים ועוד ברמה גבוהה ואיכותית. עם השנים, הפכו כיורי חרסה להיות מעין סטנדרט עבור קבלנים רבים ובתים רבים בישראל אכן מחזיקים כיור כזה בביתם.

הפעם יצאנו לרשת כדי לבדוק עבורכם מהם מחירי כיורי חרסה הממוצעים בשוק ומהם הסוגים השונים כדי שתוכלו לקבל קצת אינדיקציה לפני קניית כיור חדש אך לפני שנציג את המחירים הממוצעים שמצאנו בבדיקה, כדאי שנבדוק קודם מהם הסוגים השונים של כיורי חרסה הנמכרים כיום בחנויות השונות.

כיורי חרסה מטבח - סוגים

כיורי מטבח נחלקים לשלושה סוגים עיקריים כאשר צורת ההתקנה היא שמפרידה ביניהם. שלושת סוגי ההתקנה הם:
  • התקנה ישירה - כיור אשר מותקן מעל גובה פני השיש.
  • התקנה ישרה - כיור המותקן בגובה השיש.
  • התקנה תחתונה - כיור אשר מותקן מתחת לגובה פני השיש.
עקרונית, אין עדיפות להתקנה מסויימת והבחירה בשיטת ההתקנה תלויה בעיקר בסוג השיש אשר בידכם ובעיצוב הכללי שאתם מחפשים. לחרסה יש מספר סדרות ייצור של כיורים ובהם תוכלו למצוא דגמים של כיורים בכל שלושת סוגי ההתקנה כגון דלתא, יהלום, קיסר, שף ועוד.

מחיר כיורי מטבח חרסה

כדי לדעת כמה עולה כיור למטבח, יש להבין קודם מהם הפרמטרים המשפיעים על מחיר הכיור. ובכן, הנה כמה מהפרמטרים שמפרידים בין כיור זול לכיור יקר:

עיצוב - כיום בתחום הכלים הסניטריים, שם המשחק הוא עיצוב. יצרני הכיורים כבר מזמן הבינו שכיור הוא לא רק כלי עבודה אלא כלי עיצובי המשתלב עם שאר עיצוב הפנים של המטבח ובעקבות זאת משקיעים בעיצוב הכיורים ברמות הגבוהות ביותר. כך למשל, כיור הצבוע בצבע מיוחד כמו יהיה יקר יותר מהסטנדרט וכד'

סוג הכיור - עוד פרמטר שמשפיע ישירות על המחיר הוא סוג או גודל הכיור. כך למשל, כיור גדול במיוחד או כיור כפול ייקר כמובן את המחיר.

סוג ההתקנה - כעיקרון, ההתקנה של הכיור הזולה ביותר היא התקנה תחתונה או עליונה כאשר ברוב המקרים חנויות ומשווקי המטבחים יידרשו תוספת עבור התקנה שטוחה.

גימור - אם מחפשים איכות ועמידות של כיור לאורך זמן, ישנם חומרים מיוחדים שהחברות המובילות (וביניהם גם חברת חרסה) מצפות את הכיורים להגנה מירבית מפני פגיעות, שריטות או כתמים. לכן, כמו שאומרים - על איכות משלמים.

אז כמה עולים כיורי חרסה השונים?

לאחר שהבנו את הסוגים השונים ואת הפרמטרים שמשפיעים על המחיר. הנה מחירים ממוצעים של כיורי חרסה לפי בדיקה שערכנו בכמה אתרים של חנויות שונות באינטרנט.

ובכן, לפי הבדיקה שלנו, טווח המחירים הגדול של כיורי חרסה נע החל מ-300 ש"ח לכיור מטבח פשוט ויכול להגיע גם ל-2500 ש"ח לכיורים מושקעים יותר. הנה כמה מחירים יותר מפורטים לפי מה שמצאנו בחנויות השונות.

בחנות הבאה למשל הממוקמת ברמת השרון מציעים כיור חרסה כפול מדגם קיסר בהתקנה תחתונה כאשר גודל כל כיור 43 ס"מ על 48 ס"מ (כיור קטן) ב-550 ש"ח. אם תרצו את אותו כיור עם התקנה שטוחה, תידרשו להוסיף עוד 560 ש"ח ואם תרצו למשל לבחור צבע אחר מלבן תידרשו לשלם 150 ש"ח נוספים.

בחנות הזאת למשל מצאנו כיור חרסה מדגם שף (סדרה יקרה יותר) בהתקנה שטוחה ב-1289 ש"ח ובחנות איציק ורועי הממוקמת בבני ברק מציעים למשל כיור חרסה מדגם חדש הנקרא קוראל בהתקנה שטוחה במחיר מבצע של 580 ש"ח בלבד.

לסיכום, ניתן לומר שרוב כיורי חרסה הנמכרים בחנויות השונות נמצאים בטווח של בין 500 ל-1000 ש"ח ובטווח זה תוכלו למצוא את רוב הכיורים והבחירה שלכם תהיה קלה יותר.

מאמרים קשורים:
ניקוי כיור מטבח
איך מתקינים ברז לכיור במטבח

0 תגובות: