מחיר התקנת דק

קישורים ממומנים

רוצים לדעת מהי עלות התקנת דק עץ? בדקנו עבורכם באתרים שונים ברשת מהו המחיר הממוצע שמשלמים על דק. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

בעלי גינות רבים בישראל בוחרים להתקין בגינתם דק עץ במקום או בשילוב עם דשא וצמחייה. לבניית דק בגינה יש כמה יתרונות משמעותיים על פני דשא או אדמה - נוחות, חיסכון באחזקה של גינה (טיפול תקופתי, מים וכד'), עיצוב ואסתטיקה ועוד.

ישנם לא מעט סוגים של עצים בהם משתמשים לבניית דק וגם שיטות שונות להתקנה עצמה. בכתבה הבאה ננסה להציג לכם מחירים לבניית דק בחצר לפי סוג העץ וסוג ההתקנה שלו.

מחיר דק עץ

כשרוצים לדעת כמה עולה לבנות דק בגינה צריך להבין כי מחירי הדקים מתומחרים בראש ובראשונה לפי סוג העץ. יש כמה סוגים של עצים מעובדים שהם נחשבים לאופטימליים ביותר עבור דקים וכל מתקין מקצועי של דק ימליץ לכם עליהם. הסוגים הנפוצים ביותר הם: עץ אורן פיני, במבוק, איפאה, טיק, אירוקו ועוד. בנוסף ישנם סוגים של דקים שעובדו בצורה מיוחדת כמו למשל דק מודולארי או דק פולידק אשר משולב עם פולימרים.

בנוסף לסוג העץ, גם סוג ההרכבה משפיעה על המחיר הכולל כך למשל אם תרצו הרכבה סמויה של דק (הרכבה ללא ברגים הנראים לעין) תצטרכו לשלם תוספת או למשל אם תרצו להגביה את הדק או להוסיף מדרגות לדק וכו'. בנוסף, גם התשתית שעליה בונים את הדק (אדמה, בטון וכד') משפיעה אף היא על המחיר כאשר בדרך כלל בניית דק על משטח בטון היא הזולה ביותר.

אצל רוב מתקיני הדקים הצעת מחיר כוללת בתוכה את עלות הדק ואת ההובלה וההתקנה כאשר המחירים נקבעים על פי מ"ר. להלן מחירים ממוצעים של דקים שונים כפי שמצאנו בבדיקתנו (שימו לב: המחירים המופיעים כאן משקפים בכלליות את השוק ואינם מהווים מחיר רשמי מטעם גורם מוסמך):

מחיר דק פולימרי - בין 400 ל-500 ש"ח למ"ר.

מחיר דק עץ אורן - בין 250 ש"ח ל- 350 ש"ח למ"ר.

מחיר דק טיק בורמזי - ברוב המקרים הדקים היקרים ביותר הם דקים מעץ טיק בורמזי ומחירם נע בין 1000 ל-1200 ש"ח למ"ר כולל התקנה.

מחיר דק עץ פינאה - כ-550 ש"ח בממוצע למ"ר.

מחיר דק מעץ ארז - בין 700 ל-900 ש"ח למ"ר.

דק זול

אם אתם רוצים לנסות ולהוזיל את הבנייה של הדק תוכלו לנסות ולהתקין עצמאית (לא מתאים לכל אחד) את הדק. בנוסף ישנם מחסני עצים גדולים באיזורי תעשייה גדולים בהם מוכרים סוגי עצים רבים במחירים זולים יותר מהמחירים שתקבלו ממתקין דקים.

מאמרים קשורים:
דשא סינטטי
מחסן גינה

1 תגובות:

DANIEL אמר/ה...

כינור דוד - תכנון עיצוב וביצוע מרחבי נוף
עבודות עץ דקים ופרגולות
תכנון ובניית פרגולות
תכנון ובניית דקים
תכנון והקמת גנים
ניהול פרוייקטים
דניאל 0547722213
d7722213@gmail.com
www.bigarsal.com