איך מנקים אקווריום?

אם יש לכם אקווריום בבית, כדאי מאוד לנקות אותו מדי פעם כדי שייראה במצב האופטימלי ביותר. יש כמה שיטות ויש צורך ללמוד כיצד איך לנקות אקווריום לפני שמנסים בפעם הראשונה.

כמובן שרצוי ומומלץ לשאול בחנות לאקווריום ממנה קניתם כיצד לנקות אך אם לא עשיתם זאת, הנה מדריך וידאו מצוין שיסביר לכם בדיוק כיצד לנקות אקווריום.

צפו במדריך:



מאמרים קשורים:
איך מחליפים מים באקווריום
אקווריום מים מלוחים
אקווריום מים מתוקים

פופים לבית

קניית פופים לבית יכולה גם להוסיף מראה שובבי ועיצובי לבית וגם מהווה אופציה נוחה לישיבה רגעית בסלון. אז איפה אפשר לקנות פופים לבית בטיפ הבא.

תתפלאו אבל שוק הכריות והפופים לבית הוא לא קטן והיום ישנם בישראל הרבה חנויות וחברות שמוכרות כריות ופופים מעוצבים בשלל סגנונות.

הדרך הראשונה למצוא פופים לבית היא באמצעות אתר זאפ. אם תחפשו בקטגוריית כריות וכורסאות פוף בזאפ, תוכלו לגלות מגוון רחב של כריות מעוצבות למכירה ותוכלו אף להזמין אותם אונליין דרך האינטרנט.

דרך נוספת היא לבדוק בחנויות המתמחות לכריות מעוצבות ולכריות פוף. ישנן חנויות למשל כמו "טובי" הנמצאת ברחוב פלורנטין בת"א המוכרת מגוון שלם של כריות מעוצבות מכל הסוגים. ישנם גם עוד חנויות המוכרות פופים בזול ברח' הרצל בתל אביב, אז אם אתם גרים באיזור ומחפשים פופים זולים כדאי לבדוק גם שם.

פופים - מחירים

חיפשנו פופים בזול ובדקנו בעצמנו באתר זאפ כמה עולה כריות פוף וגילינו כי רוב כריות הפוף עולות בין 300 ש"ח ל-1000 ש"ח אך גילינו כי ישנם כריות מעוצבות ואיכותיות יכולות להגיע עד ל-3000 ש"ח!

רהיטים זולים

רוצים לדעת איך ואיפה אפשר לקנות רהיטים בזול? במאמר הבא נגלה לכם כמה טיפים ודרכים להשיג רהיטים זולים. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

ישנם מקרים בהם כבר לא נשאר תקציב וכסף נזיל בשביל לקנות רהיטים מעוצבים ויוקרתיים. אם גם אתם נקלעתם למצב כזה, הכתבה הזו מיועדת בדיוק בשבילכם. במאמר הבא ננסה לעזור לכם לדעת איך ואיפה אפשר לקנות רהיטים זולים.

רהיטים בזול

יש כמה דרכים שונות בהם ניתן לקנות רהיטים זולים. בטיפים וההמלצות הבאים ננסה לתת לכם כמה כיוונים שונים שיכולים לעזור לכם לחסוך כסף יקר על רהיטים.

רהיטים בזול ברשתות עשה זאת בעצמך

אין כל ספק כי רהיטים ברשתות הגדולות של עשה זאת בעצמך כגון: הום סנטר, אייס קנה ובנה, איקאה וכו' הם זולים מאוד ונחשבים לזולים ביותר בשוק. אמנם איכותם קצת מוטלת בספק בעיקר מפני שרוב הרהיטים במקומות אלו הם לא עשויים עץ מלא ואיכות החומרים והעיצובים שלהם לא מהמשובחים ביותר. אך עדיין, זוהי אלטרנטיבה מצויינת וזולה למי שאין כסף לקנות רהיטים יוקרתיים.

המלצה: כדאי לבדוק את כל הרשתות לפני שקונים. במקרים רבים ישנם מבצעים שונים ואז אפשר להשיג אפילו מחיר זול יותר.

קניית רהיטים באינטרנט

קנייה דרך האינטרנט היא גם כן דרך מצויינת לקנות רהיטים בזול. אם תבדקו היטב, תוכלו לשים לב שרבות מחברות הרהיטים שמוכרות את המוצרים שלהן בהום סנטר וכד' מוכרות גם את אותם רהיטים דרך האינטרנט ולפעמים אפילו יותר בזול. הדרך הטובה ביותר למצוא את החברות האלו היא דרך אתר השוואת המחירים זאפ. בגלישה בקטיגוריית רהיטים באתר זאפ, תוכלו למצוא חברות רבות שמחירי הרהיטים שלהן הוא ללא ספק הזול ביותר בשוק.

רהיטים בדרום ת"א

שיטה יחסית ישנה למצוא רהיטים זולים היא לקחת ארת הרכב וליסוע לדרום ת"א לרח' הרצל שם ישנם חנויות רבות של רהיטים בכל הסוגים. עם קצת סבלנות ותושייה, תוכלו למצוא רהיטים זולים יותר ממה שהייתם מוצאים במקום אחר.

רהיטים מתצוגה

המלצה אחרונה שיכולה לעזור במקצת היא לשאול בכל חנות רהיטים שאתם מגיעים אליה האם ישנם רהיטים זולים מתצוגה. במקרים רבים מאוד ישנם הרבה רהיטים זולים בחנות שנמצאים מתצוגה ואתם אפילו לא תדעו זאת. לכן, אל תתביישו לשאול את המוכר אם קיימים רהיטים מתצוגה והאם יש עליהם הנחה משמעותית.

מאמרים קשורים:
דוגמאות של רהיטים מעוצבים

דוגמאות של רהיטים מעוצבים

לפני שמבררים על עיצוב רהיטים לבית, כדאי לקבל קצת רעיונות והשראה לרהיט המעוצב שאותו אתם מחפשים. לצורך כך החלטנו להציג לכם גלריות של רהיטים מעוצבים איטלקיים כאשר כל רהיט יותר יפה מהשני.

כדאי מאוד לצפות בתצוגה עד סופה ולקבל קצת רעיונות לרהיטים בשבילכם.

בצפייה בוידאו הנ"ל מבית יו-טיוב תוכלו לראות ספות, ארונות, מזנונים ועוד הרבה מאוד סוגים שונים של רהיטים מעוצבים מודרניים מאיטליה.

צפו עכשיו:



עיצוב רהיטים - איפה לקנות?

עיצוב רהיטים היא אחת מהשיטות בה כל מעצב פנים מקצועי משתמש בכדי לעצב את הבית בצורה איכותית. איך מעצבים רהיטים ואיפה עושים זאת בכתבה שלפניכם.

למרות שכמעט כל אדם חושב שהוא יודע איזה רהיט מתאים לביתו, עיצוב רהיטים היא תורהע בפני עצמה ודרוש ידע ונסיון כדי לדעת להתאים את הרהיט הנכון לאווירה המתבקשת. במאמר הבא נציג את הדרכים הנפוצות לעצב רהיטים ונתן גם כמה טיפים והמלצות איך ואיפה כדאי לקנות רהיטים מעוצבים.

עיצוב רהיטים - איפה קונים?

מבחינה מסויימת, כל רהיט מעוצב בצורה מסויימת וגם אם תלכו לרשתות כמו איקאה, הום סנטר או אייס קנה ובנה בהם מוכרים רהיטים זולים, תוכלו לומר שקניתם רהיט מעוצב, אך כאשר תלכו לחנויות רהיטים יוקרתיות או אם תפנו למעצב פנים יוקרתי, תוכלו מיד לחוש בהבדל של הרהיט ועיצובו.

ככל בהחנות או המעצב משקיעים יותר זמן בתכנון הרהיט וככל שניתן דגש רב על החומרים השונים ושילובם, כך הרהיט יהיה איכותי יותר ויחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר.

עיצוב רהיטים - מחירים

בתחום כמו עיצוב רהיטים, באמת שלא ניתן לתת מחיר ממוצע המשקף את השוק. המחיר על רהיט מעוצב יכול להיות 1000 ש"ח במקום אחד ו-15,000 ש"ח במקום אחר. הדבר היחיד שניתן לומר בוודאות הוא שמדובר ברהיטים יקרים ולא זולים.

חנויות לרהיטים מעוצבים

ישנם הרבה מאוד חנויות מעצבים של רהיטים בישראל. הנה רשימה חלקית של כמה מהן:

סטודיו Touch - חנות איכותית המציעה רהיטים מעוצבים לכל חדרי הבית (סלון, מטבח, חדר שינה, חדר ילדים ועוד) כאשר כל רהיט עבר עיצוב ייחודי ע"י מעצב מקצועי. החנות מציעה גם סטיילינג לבית שיעזור לכם לבחור את הריהוט הנכון בשבילכם. החנות ממקומת ברשפון.

אורית בנדר - מעצבת פנים המציעה שירות של עיצוב וייעוץ בכל הנוגע לעיצוב פנים לבית.

House-In - אם אתם בעיקר מחפשים רהיטים מעוצבים לחדרי ילדים, החנות הזו מיועדת אך ורק לזה ומציעה ריהוט לחדר ילדים מעץ מלא ובמגוון עיצובים. ניתן למצוא סניפים של החנות ברעננה, רמת גן, רשפון, ראשון לציון ונתניה.

דלקוב - חברה המתמחה בארונות בגדים מעוצבים ומציעה גם פתרונות אחסון מקוריות וגם ארונות של מותגים איכותיים. בין השאר ניתן למצוא ארונות הזזה, ארונות קיר, דלתות מעבר, ארונות כנף ועוד... לחברה מספר סניפים בארץ ביניהם ירושלים, אור יהודה, רמת השרון, פתח תקווה, חיפה ועוד..

וסטו - חנות לרהיטים מעוצבים ויוקרתיים המציעה רהיטים כפריים מעוצבים כמו למשל, ארונות מעוצבים, שידות יוקרתיות, שולחנות עבודה, קונסולות, שולחנות קפה, שולחנות איפור, ספות, מראות ועוד מבחר רב של רהיטים מעוצבים. ממוקם במושב בצרה.

סולטן - חברה גדולה המציעה עיצוב רהיטים לבית ולמוסדות גדולים כמו בתי מלון וכד'. בין היתר מציעה החברה פינות ישיבה מעוצבות, הדומים בייצור ייחודי, גבי מיטה, עיצוב ספות ועוד. החנות ממוקמת ביבנה.

והנה עוד כמה שמות של חנויות רהיטים מעוצבים שכדאי לבדוק אותם:
  • רהיטי מרום
  • לובלינר
  • רוז ווד
  • דופן חדרי שינה
  • רהיטי שמרת הזורע
  • המרכז לפינות אוכל
  • אפריל תעשיית רהיטים
  • רהיטי זדקה
מאמרים קשורים:
כמה עולה מטבח חדש?
כסאות בר

איך להחליף ברז באמבטיה?

והטיפ להפעם: איך מחליפים ברז באמבטיה?

לא בכל מקרה יש צורך בהזמנת אינסטלטור לבית. למשל במקרה של החלפת ברז באמבטיה, כמעט כל אחד יכול לעשות זאת לבד בכמה פעולות פשוטות.

לצורך כך אנו מציגים לכם מדריך וידאו מצוין שמדגים בצורה פשוטה וקלה כיצד להחליף את הברז באמבטיה. בצפייה במדריך תוכלו ללמוד:
  • טיפים והמלצות לקנייה נכונה של ברז אמבטיה (אטימות, חיסכון וכד')
  • צורת ההתקנה הנכונה הכוללת פתיחה וסגירה של צינור המים תהליך ההחלפה ועוד.
צפו במדריך:

איך להחליף ברז באמבטיה



מאמרים דומים:
איך מתקינים ברז לכיור במטבח
מחירון מומלץ לאינסטלטורים
כמה עולה שיפוץ חדר האמבטיה?

איך מנקים בריכה?

אחד הדברים החשובים לאחר שבונים או קונים בריכה בבית הוא הטיפול והאחזקה שלה לאחר מכן. כדי לעזור לכם לדעת איך שומרים על בריכה וכיצד מנקים אותה, במדריכים הבאים.

בריכה לבית היא דבר יקר יחסית ואם כבר השקעתם ובניתם או קניתם בריכה מקצועית לבית, מומלץ מאוד להקפיד ולשמור על הריכה במספר פעולות שונות כדי לשמור על מצב תקין כדי שצוכלו להינות ממנה שנים רבות.

בחיפוש אחר מדריכים טובים ברשת, מצאנו שני מדריכים מצוינים ומושקעים שיתנו לכם המון טיפים והמלצות על טיפול, אחזקה ונקיון הבריכה.

איך לפתוח את הבריכה?

אחד הדברים החשובים שיש לעשות הוא לפתוח את הריכה לפני השימוש הראשון. במדריך הזה תלמדו איך פותחים בריכה בצורה הנכונה.



איך מנקים בריכה?

נקיון הבריכה הוא חשוב מאוד והוא זה שייקבע בסופו של דבר את מצב הבריכה. צפו במדריך הזה כדי ללמוד כיצד לנקות נכון את הבריכה ובאיזה חומרים מומלץ להשתמש לנקיון בריכת שחייה. ובנוסף כיצד לסגור את הבריכה.



מאמרים קשורים:
בריכה לבית

בריכה לבית

מחפשים לקנות בריכה לבית? בכתבה הבאה נציג לכם את כל מה שצריך לדעת על בריכה מוכנה לבית וגם טיפים והמלצות לקניית בריכה בזול. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אם יש לכם חצר מספיק גדולה בבית והילדים משתגעים משעמום, כדאי לשקול לקנות בריכה מוכנה לבית ולהוסיף אטרקציה קבועה ומגוונת לילדים בחודשי הקיץ. הטכנולוגיה של היום מאפשרת לקנות בזול בריכות מוכנות אשר מחזיקות מעמד זמן רב ושומרות על עצמן היטב. בכתבה הבאה נסקור את הבריכות לבית הנמכרות בשוק וננסה לתת גם כמה המלצות על בריכות זולות לבית.

בריכה לבית - מחירים

מחירי בריכות לבית נעים בטווח די רחב היות והיום אפשר לקנות ברשתות כמו הום סנטר ואייס קנה ובנה, בריכות מתנפחות בזול ביותר לעומת בריכות מקצועיות שאפשר להשיג בחנויות ובחברות המתמחות בבריכות לבית.

אז כמה עולה בריכה לבית?

כדי לענות על שאלה זו, ניגשנו לאתר השוואת המחירים זאפ כדי לראות מהם הבריכות הפופולריות ביותר לקנייה ומהן המחירים הנפוצים. להלן התוצאות שמצאנו:
  • בריכות מלבניות - מגיעות בכמה גדלים סטנדרטיים. החל מ-2 מטר על 3 מטר לבריכות קטנות ועד לבריכות ענק של 4 מטר על עשרה מטר. מחיר של בריכות מלבניות מתחיל בסביבות ה-500 ש"ח וטיכול לטפס גם ל-10,000 ש"ח ויותר כאשר המשקל המכריע של המחיר הוא גודלה של הבריכה.
  • בריכות אובליות - בריכות בצורת אליפסה המגיעות בד"כ במידות גדולות של חמש מטר על שלוש בממוצע. מחיר ממוצע לבריכה אובלית נע בממוצע סביב ה-2000 ש"ח.
  • בריכות עגולות - בריכות אלו מגיעות ברוב המקרים עם מסגרת תומכת וניתן לקנות אותן במגוון גדלים. טווח המחירים של בריכות עגולות נע בין 150 ש"ח לבריכות קטנטנות ויכולות להגיע ל-6000 ש"ח ומעלה לבריכות גדולות וחזקות יותר.
  • בריכות קערה - אחד הדגמים הנפוצים של הבריכות לבית הדומות לצורת קערה ובד"כ מגיעות במידות קטנות ומתאימות לבית עם חצר קטנה. בריכה זאת נחשבת בריכה זולה ועולה בממוצע כ-500 ש"ח בלבד.
ברוב המקרים בריכות מוכנות לבית עשויות PVC שהוא חומר קשיח וחזק במיוחד ומגיעות עם מוטות מיוחדים אשר תומכים בבריכה וגורמים לה להישאר עומדת מבלי שהמים יברחו. כמו כן, בריכות אלו בנויות להרכבה עצמית וניתנות גם לקיפול כדי לאחסן אותן בתקופת החורף.

בנוסף, רצוי לוודא שאתם מקבלים בנוסף ציוד נלווה לבריכה כמו משאבת פילטר שמסננת את המים ודואגת שהמים יישארו נקיים, כיסוי עליון וכיסוי תחתון לבריכה כדי לשמור על המים בזמן שלא משתמשים בה וחומרי חיטוי כגון כלור וכד' ששומרים על חיטוי ונקיון המים.

המלצות לקניית בריכה לבית

אם להסתמך על חיפוש אחר בריכות באתר זאפ, מצאנו כי הבריכה הנפוצה ביותר באתר היא בריכה מלבנית של 2 על שלוש מטר וגובה של 0.75 מטר של חברת אינטקס (Intetx) ועולה בממוצע 850 ש"ח. אם התקציב שלכם נמוך מ-1000 ש"ח, כדאי לבדוק את הבריכה הזאת.

חנויות וחברות המוכרות בריכות

קיימים הרבה חברות ויבואנים שמוכרים סוגים שונים של בריכות וציוד לבריכות לבית. הנה רשימה של כמה יצרנים המייצרים סוגים שונים של בריכות:
  • אינטקס
  • Camptown
  • ORPC
  • Bestway
והנה רשימה של חנויות שמוכרות בריכות וציוד נלווה:

רוקי ספורט - חנות ספורט בחולון המוכרת בין היתר בריכות שחייה לבית בגדחלים ובסוגים שונים. כתובת האתר: www.rocky-sport.com

Mpro - חברה ותיקה המוכרת מגוון גדול של בריכות שחייה לבית וציוד נלווה. כתובת האתר: www.jm-pro.co.il

ספורט סנטר - חנות למוצרי ספורט המוכרת בריכות לבית מסוגים שונים כגון: בריכות אובליות, בריכות מלבניות ועוד... כתובת האתר: www.sportcenter.co.il


איך מנקים מזגן?

כדי שהמזגן בבית יעבוד היטה וגם ישמור על עצמו ויחזיק מעמד זמן רב, חשוב מאוד לנקות את הפילטרים והמסננים מדי כמה זמן.

הנה מדריך פשוט מבית Ehow שיסביר לכם בדיוק איך לנקות מזגן. בעזרת המדריך תלמדו כיצד להוציא את הפילטרים ואת הדרך המומלצת לנקות את המזגן.

כדי להגיע למדריך לחצו כאן

והנה עוד מדריך מפורט אפילו עוד יותר שמסביר ממש לפרטי פרטים מה לעשות ואיך לעשות כדי לנקות את המזגן.

בהצלחה

מאמרים דומים:
מזגני אלקטרה
מזגני טורנדו
מזגנים LG
מזגן עילי או רצפתי?

איך מתקינים מקלחון?

אם אתם בעלי תעוזה וחושבים להתקין לבד מקלחון לחדר אמבטיה כדאי לכם לעיין קודם במדריך הבא שיסביר לכם צעד אחר צעד איך להתקין מקלחון.

המדריך הבא מסביר בצורה מעמיקה ומפורטת את כל השלבים בבניית מקלחון לבד מבלי צורך באיש מקצוע.

מדריך להתקנת מקלחון

באמצעות עיון במדריך זה תוכלו ללמוד:
  • כיצד למדוד נכון ולהכין את התשתית עבור המקלחון
  • כיצד לחבר להתקין את המסילות של המקלחון
  • איך לחבר את דלתות המקלחון ולהתקינם על המסילות
  • איך לחבר את דלתות ההזזה של המקלחון
  • כיצד לאטום ולהכיון את הגימור הסופי של המקלחון לאחר ההתקנה
כדי לעיין במדריך המלא, לחצו כאן

מאמרים דומים
:
איך בונים מדף גבס?
איך מתקינים כיור אמבטיה?
איך להתקין אסלה?