הנמכת תקרה מגבס

קישורים ממומנים

מחפשים מידע על הנמכת תקרה מגבס? במדריך הבא נציג לכם כמה טיפים והמלצות על תקרה צפה מגבס. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

אחד מהאלמנטים המשפיעים ביותר בעיצוב פנים של דירה היא התקרה. מכיוון שעבודה בגבס היא נורא פשוטה וקלה מאוד למשחקי עיצוב שונים, הנמכת תקרה בגבס הפכה להיות כמעט משימה חובה בכל שיפוץ רציני של בית.

סוגים של תקרת גבס

יש שני סוגים עיקריים של תקרות גבס:

תקרה אקוסטית - תקרה זו היא התקרה הנפוצה מאוד במשרדים ובמקומות ציבוריים. תקרה אקוסטית עשויה מריבועים מודולריים והיא נחשבת לתיקרה לא מעוצבת.

תקרה צפה - תקרה צפה היא תקרה מגבס העשויה מלוח פלטת גבס ומחוברת לתקרה במרווח מסוים מבלי שניתן לראות את החיבור בין התקרה המקורית לתקרת הגבס וכך למעשה התקרה נראית כמו תקרה צפה.

מה היתרונות בהנמכת תקרה בגבס?

ביסודו של הרעיון הנמכת תקרת גבס נועדה כדי להסתיר את הצינורות של מזגן מרכזי וזהו פתרון מצוין אם אתם צריכים מזגן כזה בבית אך מכיוון שנוצר חלל בין התקרה המקורית לבין תקרת הגבס, מעצבים רבים רואים בכך יתרון בכך שאפשר להוסיף גופי תאורה ולקבל משחקים בין האור לבין הצל שיוצרת תקרת הגבס וכך לקבל מראה שיקי ומודרני ביותר.

המלצה: למרות שישנם כיום לוחות גבס אשר עמידים בפני מים, כדאי לוודא שהתקרה שלכם אטומה לחלטוין מפני מים ושאין סיכוי שבעתיד תהיה חדירת מים. אחרת לתקרת הגבס יהיה קשה להחזיק מעמד לאורך זמן.

כמה עולה הנמכת תקרה בגבס?

מחיר הנמכת תקרה בגבס נע בממוצע בין 100 ש"ח ל-250 ש"ח למ"ר כאשר בדרך כלל העבודה כוללת גם התקנת ספוטים וגופי תאורה. עלות העבודה תשתנה בעיקר בתוספות שתרצו וגם באיש המקצוע שתבחרו. ישנם אנשי מקצוע זולים שבדרך כלל גם יעשו עבודה לא מדהימה וישנם שיפוצניקים שיתנו את הנשמה בעבודה אך יקחו מחיר יקר. הדרך הטובה ביותר היא להזמין מתקין תקרת גבס דרך המלצות מחברים כך תהיו יחסית בטוחים לקראת מה אתם הולכים לקבל.

מאמרים קשורים:
עבודות גבס
מזנון גבס
קיר גבס כפול
איך צובעים קיר גבס?

0 תגובות: